Roliga saker...

Ja, det är sant, det händer även roliga saker i mitt liv...

som att jag helt offatbart har vunnit utlottningen av stämplar som Morfen hade i sin blogg.. helt makalöst :) Jag skuttar av glädje!!!  Hade t o m glömt att jag tagit en lott, jag går inte direkt och tror att jag ska vinna...

samt att jag har fått tre awarder från underbara pysselvänner, förlåt att det dröjt lite innan jag visar dem och tackar er men jag är djupt tacksam :)

En award har Lena gett mig, tusen tack snälla du, det värmer i hjärtat att du tänkt på mig :)

den här awarden vill jag ge till 
Cath

och

Maria




 Pysselninjagittan har gett mig två awarder, tack rara du.





Denna underbara Nalle skickas enligt reglerna tillbaka till Pysselninjagittan 

samt vill jag ge den till

Jennie L (trots att du är "blogglös")

Sorken

och

M@gs

Ha det bra och glöm inte att varje dag är unik och inte kommer tillbaka...

Zornitsa

Kommentarer
Postat av: Jennie L

Tack snälla du! Vet inte riktigt vad det innebär, men att det är nåt fint förstår jag. Och jag har en blogg men det är ingen scrapblogg utan en vanlig, ganska deprimerande vardagsblogg.



Tack igen och KRAM! Vi ses snart!

2009-07-30 @ 22:09:48
URL: http://domsomforsvann.blogspot.com
Postat av: M@gs

OOooo tack!!!

Kram

2009-08-06 @ 21:35:29
URL: http://www.maggelimaggs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0