Prickigt + Lycka = Sant

japp, så är det för mig... jag älskar prickigt, rött och vitt är ju en underbar färgkombination som piggar upp men andra färger är också fina... bara det är prickigt.

För ett tag sedan gick jag runt och letade efter en ny allmanacka... vad svårt det var att välja, det fanns så många olika. Men till slut så bestämde jag mig för en... När jag var på väg till kassan då råkade jag se en annan allmanacka som fick mig att ändra mig på mindre än en sekund :)

och så min nya mugg.... den är väldigt stor, typ 4 dl. Dricker cappuchino i den :)

Däremot har jag väldigt svårt för randigt.... hur kommer det sig (kommer antagligen aldrig att få veta men det kan jag leva med) tror ni? En nackdel med det hela är när jag köper varor till butiken.... de prickiga papperna dominerar, randigt finns det få av... Så jag får tänka till  när jag gör inköp helt enkelt :)

Vad föredrar ni... randigt eller prickigt?

Kram: Zornitsa


Kommentarer
Postat av: Karolina (karehed)

Vilken snygg almanacka och mugg!



Jag kan inte välja mellan prickigt och randigt. Gillar båda lika mycket.

2009-01-29 @ 22:09:41
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Morfen

Jag är också tokig i prickar! Jag blir lätt lite trött på randigt men prickar tröttnar jag aldrig på, småprickigt, mellanprickigt, röd- och vitprickigt, grön- och vitprickigt, prickigt i massor av olika färger. Prickar är härliga så länge de stannar borta från kroppen. s Kram!!

2009-01-29 @ 23:19:31
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Lena

Här är en till som är väldigt glad i prickigt. När jag scrappar blir det gärna i rosa, fast jag annars inte är speciellt förtjust i den färgen. Ha det gott.

2009-01-30 @ 22:37:00
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: gittan

hej

oj, jag blandar gärna prickit o randit, vad gäller scrap då...

kram

2009-01-31 @ 15:11:21
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0