Några Lo's

Då jag bytte blogg för ett tag sedan tänkte jag nu flytta över en del alster jag gjort från min gamla blogg. Här kommer några.

Har fått en hel del läckra papper från Cosmo Cricket. Nu väntar jag på att bilderna ska komma (den här gången framkallar vi på Fuji) så att jag kan sätta tänderna (och händerna) i de nya papperna :)
.
I helgen var det Formex mässan och och tänkt så roligt det är att köpa in scrapsaker till butiken. Jenny och Sara följde
med och det var kul med sällskap.









Kram: Zornitsa

Kommentarer
Postat av: Cath.

Kul att se dem här... du har ju gjort så mycket fint! Gillar verkligen "Systrar"-LOn.

Kram!

2009-01-20 @ 19:42:12
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Lena

Vad fint du har gjort!!! Det väcker en till inspiration, men först måste jag väcka min ork :). Den har liksom gått i någon sorts vinterdvala ..... tror jag:)Ha de´gott! /Lena

Postat av: TinaStina

Härliga LOs! Gillar "kakbagerskan" massor. Fotot är så härligt glatt och så gillar jag detaljen med kakan som är halväten ovanför rubriken.



Kramar!

2009-01-21 @ 08:25:25
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: Susanne

Vilka jätte fina och härliga LO:s...

kram Susanne

Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Tusen tack för alla dina gulliga kommentarer!



Wow, vad kul att du har öppnat butik! Måste helt klart komma och besöka dig någon dag. =0)

Bor ju i närheten så om du vill ha hjälp med något någon gång ställer jag gärna upp om jag kan.



Fin fina alster du gjort!



Kram Maria

2009-01-21 @ 18:33:23
URL: http://mariaammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0