En Utmaning...

fick jag av Dilorf... en rolig en :)

Den lyder såhär:


* Gå in i mappen Mina bilder (Bilder heter den om man har 2007-paketet).
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Och det är den här bilden som är den sjätte (och den har aldrig förut varit publicerat)


Det är min yngsta dotter Elvira tillsammans med sin bäste vän Marius (de är kära och ska gifta sig). Här sitter de hemma hos oss i vår soffa och Marius verkar gilla Elviras Disney telefon (visst gillar killar rosa även om de inte vill erkänna det när de blir något äldre;)

Tack för den skojiga utmaningen!

Jag vill utmana dig som läser här. Skriv gärna en kommentar om du vill anta utmaningen så jag kan hälsa på hos dig och se din bild :)

Kram: Zornitsa


Kommentarer
Postat av: TinaStina

Vilken gullig bild och vilka små sötnosar!



Oj vad jag fastnade för din fina LO "I adore you". Gillade verkligen färgerna, placeringen på fotona, rubriken, ja allt faktiskt. Och det gjorde ju inte saken sämre att din dotter är alldeles bedårande på fotona!



Kramar!

2009-02-15 @ 00:25:53
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: Katja

haha vilken rolig utmaning.... :)

2009-02-18 @ 20:15:06
URL: http://www.katja73.wordpress.com
Postat av: Kerstin

Nu har jag packat! Vi ses imorgon!

Kram

2009-02-20 @ 21:08:23
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0