Upp och ner...

Jag är så glad över min nya scrapväska på hjul som jag fått i födelsedagspresent. På lördag ska jag inviga den.... ska bli spännande och se hur tung den blir när den är fullpackad (för det är precis vad den kommer att bli). Den är ju så stor... större väska finns  nog inte, den är XXL.

Å andra sidan vad är det för mening att packa till scrapträffen när jag ändå inte hinner göra något... suck!
Här är en bild på väskan men jag ska fota den med mina egna saker i senare.

Jag kan nu berätta att min tjänstledighet har beviljats. Jag har hittat en butikslokal som jag verkligen vill ha, inte så stor som jag hade önskat, tyvärr men med två stora härliga skyltfönster så jagär nöjd. Själva butiksdelen är 50 kvm sen finns det 20 kvm till som blir kök, lager, kontor... allt annat.

Jag har skrivit på överlåtelseavtal och det enda jag går och väntar på är att hyresvärden (privat) ska godkänna mig. Hoppas hoppas hoppas!!!!

Det här är STORT steg som ni förstår...  och visst är det läskigt, men jag känner mig död om inte jag får prova nya saker och tyvärr ingår det risker i att leva så.

Förresten är det blogcandy HÄR  Det vore kul att vinna :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

men OOooo och WOW vilken fin sak du fått!!!

GRATTIS och milde himmel så spännande att du fått tag i en ny butikslokal!!! :D det är ju huuuur kul som helst!!

Stooor kram och en lycko spark...håller tummar och går att det går galant!

2008-11-20 @ 11:17:42
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Christina

Sååå fin väska, å va mycke du får plats med i den :-)

GRATTIS på Födelsedagen i efterskott, eller va de längesedan du fyllde...

Å så får jag gratta till butiken (hoppas jag), vad spännande de måste vara. Synd att jag bor så långt borta, annars kunde jag hjälpt dig när du ska upp med alla grejerna.

Vill säga att jag svarat på dina frågor på min blogg, de tog ett tag men nu är det gjort :-)

En stooooor kram till dog och hoppas att förkylningen gett med sig.

2008-11-21 @ 00:01:15
URL: http://tinab.bloggspace.se/
Postat av: Lena

här är en till som vill gratta i efterskott, Grattis! Det var en mycket praktisk väska du fått .Inte dumt att fylla år! Hoppas att din förkylning är bättre nu och ett jättegrattis till butiken(håller tummar o tår) Så roligt! Ha en bra helg.

2008-11-22 @ 16:27:17
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Ulwa

Hej!

Ett stort Grattis efterskott. Vilken härlig väska, jag såg den igår på scrapträffen, häftig!!!

Tack för igår, som vanligt, lika trevligt!

//Ulwa

2008-11-23 @ 15:03:58
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0