Lena har utmanat mig...

Här är reglerna: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.
Tack LENA för utmaningen :)

7 saker om mig:

1. Jag ÄLSKAR choklad
2. Jag är vääääldigt morgontrött :(
3. Bli alltid irriterad när jag ska få igång en DVD film, för många val man måste göra... VHS är MYCKET enklare!
4. Jag har samlat på servetter sen jag var 7 år
5. Gillar att koppla av med en kopp kaffe och en scrap- eller mattidning
6. Har lite bacilskräck
7. Funderar och fantiserar om vilket liv människorna jag möter i T-banan lever.

De som jag vill utmana den här gången är:

Min dotter Sara  (undrar vad för nytt jag kommer att lära mig om dig;) som är en riktig klippa :)

Några av mina scrapvänner som jag är så glad över att jag har:

Maiden för ditt fina och sköna sätt
Asamia eldsjälen bakom Gävle mässan
TinaB  en riktigt snäll och jättetrevlig person
Cina för ett lååångt cybervänskap med inslag av papper ;)
Darrling (när du har tid och ork) för din livsglädje och optimism
Maria för ett nytt och trevligt bekantskap och för att jag är nyfiken att få veta mer :)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Tack för utmaningen, nu gäller det att tänka till....sånt här är jag INTE bra på ;0)

Hoppas du får en bra dag på mässan, och japp - jag ska dit imorrn. Lämna lite scrapgodis kvar till mig snälla. Kram

2008-11-07 @ 07:13:45
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Utmaningen är antagen! :-)Kram

2008-11-07 @ 21:49:06
URL: http://maidens.blogg.se/
Postat av: Sarah

hehe jaa det kanske var lite blygsamt att säga att det gick "ganska bra"



Jag får väl anta utmaningen, måste bara komma på 7 knäppa och alldagliga saker om mig själv. Krya på dej, du får inte bli sjuk nu!! :(

2008-11-08 @ 15:31:29
URL: http://magiskttragiskt.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Alltid lika kul att kika in hos dig.

Kram Jeanette

2008-11-09 @ 05:48:23
URL: http://mariejeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0