Atjooo

Jag är dunderförkyld... det är jättesund om mig...

vet inte om det är nåt jag fick när jag besökte symässan i Kista i fredags. Den här mässan var ju ett skämt för oss kan jag säga... först fick vi köra flera flera varv runt parkeringen utan att hitta någon, ställde mig bredvid en refug, väl inne i trängseln var jag och Sara lite besvikna över att det inte fanns så många scrapföretag alls (men det var ju sååå kul att träffa Helena på Landstoken live)...  hade svårt att hitta något jag ville köpa, handlade bara lite grann.

Sen skulle vi fika.... kön var lååååååång. Tur att Elvira sov i vagnen just då.

Sen betalade jag parkeringsavgift på 80 kr + 480 kr i PARKERINGSBÖTER fy f.n säger jag bara.... att lapplisorna går runt just när det är så stora arrangemang så parkeringsplatserna inte räcker till!!! Med barn i bilen inte vill man behöva gå flera kilometer heller.

Usch!!!  Vilken hemsk dag det var!

Till våren ställer jag på mässan som utställare.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Stackars stackars dig, se till att kurera dig ordentligt nu så att du blir frisk!

2008-11-11 @ 11:03:42
URL: http://sarahsscrap.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja du, det vart ju ett riktigt dyrt besök på mässan för dig. Inte det enda tråkiga heller. Men du är inte ensam, om det kan vara till någon tröst. Här är en till sjukling. Krya på dig kram från mig.

2008-11-11 @ 13:38:31
URL: http://lenika7.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0