Lördag...

idag fick jag en jättefin KAOS award av Nina
Kameran ligger på jobbet och det förväntas att jag fotar och visar awarden i bloggen så det måste jag göra, antingen att jag tar den tillbaks till jobbet och fotar där eller så får jag ta hem kameran... Dessutom så hade hon skrivit en förträfflig nominering som bl a handlar om galenskap (inget vi har i släkten vill jag ändå försäkra er om). Jag blev så glad och det betydde mycket att få ett sånt fint utmärkelse av Nina. TACK kära du :)

Ha en trevlig helg allihop!



Kommentarer
Postat av: Maiden

Hallå!!

Det var just det som var så lustigt - hon valde det andra kortet! Det enklare.... Just därför så måste jag ju verkligen göra två varje gång så det blir å välja på! Hi hi.

Massa kramar

2009-09-16 @ 08:44:57
URL: http://maidens.blogg.se/
Postat av: Charlotta

GRATTIS!!!

Och jag var sen av mig - hade faktiskt fått en KAOS och tänkte ge dig en - men jag ska avstå så du inte behöver få två stycken och sen sitta och tänka på vem du ska skicka vidare till!!!



Charlotta

2009-09-20 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0