Förlåt förlåt förlåt

nu hände det... igen... att det var så länge sedan jag uppdaterade här att jag fick anstränga mig väldigt mkt för att komma ihåg lösenordet till bloggen.

men ni vet ju att jag har startat butik och att det var invigning den 7 mars. Hur mkt jobb som helst, det börja bli lite lugnare men det är ju mässa nu till helgen, Syfestivalen i Kista där Scrapparazzi ställer ut så det tar också tid, håller på att förbereda för fullt.

När ni är i Stockholm så måste ni bara komma och hälsa på mig i min lilla butik. Den ligger på Krukmakargatan 3 på Söder. Mkt slit och tårar finns det "bakom" men nu har jag äntligen gjort det!! Och min kära familj ska ha världens största tack som har stått ut med hur mkt som helst för min skull.

Och tänk ett litet meddelande som jag nyss fick av en scrapvän som undrade vad jag höll hus... det värmde så i mitt hjärta. Så nu ska jag visa ett kort som jag gjort för ett tag sedan men inte hunnit visa. Jag har gjort fler saker som jag ska visa här längre fram :)

Stämpeln är Sarah Kay, en av mina favoriter, papper från Melissa Frances (Lena, du kommer säkert att känna igen papperet :). Jag har också använt en punch från Fiskars för att stansa ut "spetsen". Färglagt har jag gjort med Promarkers.

Kram från mig :)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej!

Nej den här bloggen hade jag faktiskt inte sett! Är det här att lämna ett avtryck?

Saludos,



Charlotta

2009-03-31 @ 22:29:25
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/
Postat av: gittan

vackert kort och med risk för kopiering av kortets banner, blev ju jättesnyggt :-)

2009-04-01 @ 06:39:32
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: Lena

Ja du, jag gillar det jag ser! Pappret och stämpeln är kanon, så du förstår jag tycker mycket om ditt kort. Förstår att du har varit mycket upptagen. Är så glad över att det tycks gå bra för dig. Lycka till på mässan. Är lite( bara lite,hi,hi) avis på dom som kan gå på mässan. Kram Lena

2009-04-01 @ 09:02:19
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Välkommen tillbaka! ;-) Har saknat dig här! Jättefint kort du har gjort! Vi ses på söndag, massa kramar

2009-04-03 @ 07:49:20
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0