Regn regn och åter regn...

Egentligen älskar jag när det regnar... jag tycker att det är mysigt att vara inomhus och göra något roligt... som t ex jobba, läsa, pyssla, laga mat etc etc.

Det enda jag inte älskar när det regnar är transportsträckan från busshållplatsen och hem... i ärlighetens namn kan jag säga att jag hatar den låååånga branta backen man måste gå i (om man inte föredrar de 112 trappstegen istället)...

Hur som helst har det varit en toppen dag idag, mycket folk i butiken och jag har gjort klart ett av korten jag påbörjade på Ninas kurs. Jag visar det en annan gång.

Men nu kära vänner hör och häpna ska ni får se ett av mina allra första kort som jag gjort för si så där 6 år sedan. Jag har massor med bilder på mina första kort som jag kan bjuda på då och då... visst kan jag tycka att jag har utvecklats i mitt kortmakeri men en hel del gemensamt finns... som ett signum liksom :) Men det första jag tänker på nu när jag tittar på t ex det här kortet är: Hjälp... var är alla blommorna. Vad tomt det ser ut... nästan lite tyst...



KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får oftast en del gjort inne när det regnar, men det är ganska skönt med uppehåll också nu när det ska föreställa sommar.. för jag gillar att vara ute och smådutta i trädgården. :) Jag tycker kortet är sött och befriande att det inte är en massa blommor på. Klart att man utvecklas i sitt skapande och det är en av delarna som gör scrapbooking/kortmakeri så roligt. Jag har t.ex. börjat stämpla. Hade aldrig drömt om det när jag började scrappa, men man hittar nya tekniker och saker hela tiden. :) Inte meningen att skriva en roman som kommentar så till sist vill jag önska dig en skön söndag - med eller utan regn. :) Kram!

2009-06-14 @ 07:07:32
Postat av: Morfen

... det är jag som är skyldig till ovan inlägg. Jag var lite för snabb på skicka-knappen.

2009-06-14 @ 07:08:14
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Hej!

Har du gjort en ny design på sidan??? Den såg liksom ny och fräsh ut!!!

C

2009-06-15 @ 10:27:56
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0