Award

För ett par dagar sedan fick jag en award av min cybervän Lena
TACK rara du, du värmde mitt hjärta ska du veta :)




Denna award ska man ge till någon som man tycker har en ärlig anda gällande skapandet! Lite svårt att definiera vad det exakt kan betyda men jag får tolka det på mitt sätt :)
Man ska även skriva 10 saker ärligt om sig själv.

Här kommer mina sanningar:
1. Jag älskar snödroppar... jag förundras alltid över deras enkla men storslagna skönhet.
2. Jag vill så gärna lära mig att tycka om te... men jag avskyr te. Sist jag försökte dricka kräktes jag och nu tycker min äldsta dotter att jag ska låta bli att försöka fler gånger.
3. Jag skulle vilja ha en vacker handstil
4. Jag älskar att laga mat.
5. Trivs inte så bra i skogen... ge mig HAV!
6. Jag kommer nog aldrig att börja motionera regelbundet.
7. Jag tycker om att spela badminton men det var länge sedan sist.
8. Jag tycker att det är så fascinerande att min hobby har gett mig flera nya vänner och jag är djupt tacksam för det!
9. jag älskar söta saker... utmana mig i hur många baklavabitar jag klarar av att trycka i mig så får vi se vem som vinner.
10. Båda mina döttrar älskar pyssel och det är kul att ha det gemensamt :)

Awarden vill jag skicka till dessa tre personer:

TinaB

La Vikinga

Nina

kram från mig

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Oj vad spännande! Tack så mycket!

Nu måste jag bara se hur man ska göra med det här fina priset - man kan ju inte liksom ställa den på spiselkransen i sitt stora hus...



Tack och kram från



La Piñata

2009-06-06 @ 23:15:09
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.com/
Postat av: Tina

Tackar oxå för det fina priset :-) Sträcker på mig här i stolen och ler för mig själv .

Nu ska jag bara fundera på vad jag ska skriva om mig själv...

Än en gång tack och en stor kram till dig

Hälsningar Tina

2009-06-08 @ 14:45:32
URL: http://tinab.bloggspace.se/
Postat av: Anonym

Tack Zornitsa, jag har svarat i min blogg och skickat vidare till några som jag tycker är härliga scrappare...

Kram Nina

2009-06-15 @ 20:35:46
URL: http://skarviknina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0