En olycka kommer sällan ensam... så sant så sant

Vad kommer härnäst kan man ju verkligen undra!
Nu har Elvira brutit armen, stackars liten. Det värsta är att vi inte åkte in med henne till VC på en gång utan först dagen efter att hon ramlade. Hon hade väldigt ont men M trodde inte att det var något allvarligt och jag ville ju gärna tro det. Men efter en sömnlös natt tyckte jag att det är nog allvarligt eftersom hon fortfarande hade mycket ont så då var det bäst att de begav sig til VC. Jag höll mig informerad via tel hur det låg till... Elvira hade fått remiss till Astrid Lindgrens barnsjukhus för röntgen. Och mycket riktigt... armen var bruten. Så det bara att gipsa den. Vet inte om det är bra eller dåligt att hon kommer att gå med gips hela sitt sommarlov och en bit in under inskolningen och början av 5-års verksamheten. Bra på så sätt att vi hjälper henne med vardagsbestyren och M är ju ledig (själv jobbar jag), dåligt för att hon inte kan bada...

Men gissa vad förvånad jag blev när hon kom hem med en RÖD arm... När Sara bröt armen år 2000 var det bara vit...
Jag vill också passa på att säga TACK till er för alla kommentarer ang min pappa och systers sjukdomstillstånd. Båda har blivit opererade, men tyvärr är min pappas tillstånd inte så stabilt. Men tack verkligen för ert bloggstöd, det betyder mer än ni anar :)

idag har jag bloggat en Lo med bilder på Elvira men den ligger i Scrapparazzis blogg och just nu orkar jag inte blogga den här också. Så om ni vill se den kan ni kika där.

Jag känner mig just nu väldigt ödmjuk inför livet!

Ha en trevlig helg kära vänner!

Kram: Zornitsa
PS MIssa inte Morfens stämpelutlottning som du hittar i hennes BLOGG





Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Zornitsa! Stackars lilla Elvira. Hoppas det läker som det ska och att hon inte har så ont.

Det var väldigt roligt att hälsa på dig. Jag blev så glad när jag läste att du skulle till mässan i Halmstad. Hoppas vi kan heja på varandra i Göteborg i höst med. Jag planerar att åka dit. Ha det bra och hoppas det ordnar sig med allt omkring dig. Lena

2009-07-18 @ 21:57:34
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Morfen

Nej men lilla söta Elvira!! Vilken otur!! Roligt att de kan få välja färg på gipset numera, såg en flicka igår som hade blått. Det är väl inte så dumt heller med tanke på att vitt ser så smutsigt ut på en gång också.. s Vad roligt att du ville vara med i utlottningen!! Skulle vilja skicka dig stämplarna bums som tröst... men men vi får väl hålla oss till spelreglerna. Jag har ingen aning om hur man får annan färg i texten men sök på det här forumet, där finns allt man behöver veta när man vill fixa sin blogg: http://designadinblogg.se/forum/viewforum.php?f=35 Kramisar i massor!!!

2009-07-18 @ 22:44:51
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej. Du har något att hämta hos mig.Lena

2009-07-19 @ 18:13:07
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: sari hänninen

de röda hurtsarna är hur bra som helst...

jag har flera stycken

två till pysselträffar - o i dem förvarar jag allt från utstansade motiv till stämpeldynor, saxar, knappar, eyelets, cuttlebug-stansar, dekorband m m...

i två andra som jag har hemma har jag sorterat mina brads m m i färgordning ...

o i de nya två har jag mina olika stämplar från olika företag...



du ser 4 av dem i mina bokhyllor... kolla in foto 3 i inlägget nedan:

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/2009/03/02/1441990-nytt-lage-i-pysselrummet/

Postat av: Cath.

Näää, men lilla pluttan! Inte kul alls att bryta armen så där mitt i sommaren!



Kram på dig, ska bli så kul att ses på lördag!

2009-07-23 @ 23:36:36
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Morfen

Tjohoo! 40 deltagare i utlottningen och du vann!! GRATTIS! Mejla mig din adress [email protected] så får du stämplarna inom kort. Kramis!!

2009-07-26 @ 10:10:34
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0