Awards

För ett par dagar sedan fick jag två så fina awards, en från Morfen och en från Jeanette 
TACK tjejer, ni gjorde mig så glad och stolt.

Tack Morfen för den gulliga motiveringen :)

Detta är "kriterierna" för denna award:

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.

Jag känner mig verkligen hedrad. Jag vill ge awarden till er som kikar in här hos mig för jag vet att era bloggar är just sådana bloggar, charmerande, söta och osjälviska :)

Till er som har undrat hur mötet gick idag... tack för att ni höll tummarna, jag återkommer med en rapport om det imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0