Mysko blogg?

Den här nya bloggen verkar leva sitt eget liv... saker och ting försvinner och dyker upp igen... jag får hålla på och spara oändligt många gånger och vips så är hela mitt första inlägg borta ändå... sen dyker det upp igen... skumt! Kanske var dumt att byta men nu är det gjort!!

idag var jag och Elvira som vanligt på knattebio igen, vi såg tre filmer av Eva Eriksson... alla välkända för henne för vi har läst böckerna säkert tusen gånger. Vi såg Den vilda babyn, Lilla syster kanin och Bella och Gustav. Det är så mysigt att gå på bio med min lilla tjej. Vi är så glada att SF öppnade biograf här i Sickla, det tar 10 min att gå dit... lyxigt! Idag ville Elvira ha både popcorn och godis, dricka till förstås... päron dricka är den absoluta favoriten. Och så älskar hon att ha strumpbyxor och kjol :)


Kommentarer
Postat av: Ulwa

Hej!

Vad fin din nya blogg är. Du får självklart länka till mig, det tycker jag bara är kul. Jag har länkat scrapparazzi.

Har Cybercropat hela helgen, både med och utan barnen. Det har blivit lite alster gjorda.

Vi ses snart!

//Ulwa

2008-10-12 @ 21:09:07
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0