Dan före dan.....

Hela familjen har vi varit sjuka, det var visst min tur sist, varför skulle jag slippa vara sjuk på julafton just i år? Tack och lov för mina underbara döttrar som klädde våran julgran så fint idag. Vi för alltid en diskussion om vi ska ha plast eller riktig och jag vinner aldrig utan det blir 2 mot en och nästa år ska väl Elvira också vara med och tycka, då blir det antingen 2 mot två men jag tror nog mer att det lbir 3 mot 1. Riktig julgran alltså... 

Vi har ju hunnit med lite barnvänligt pyssel av diverse slag, inte enbart julpyssel.  Det är så kul att pyssla med Elvira och med Sara också för den delen även om det inte blir lika mycket för hon har så mycket annat runt omkring sig.

De här kransarna gjorde jag och Elvira häromdagen, jättelätta att göra, hon har i princip gjort allt, jag har bara stansat ut blommorna och ballongerna. Tomten är en tändsticksask som vi gjorde tillsammans.
Imorgon ska skinkan in i ugnen... åh vad jag längtar till julafton. Hoppas min förkylning blir bättre så jag åtmoinstånde kan känna lite underbara dofter och smaker.

GOD JUL KÄRA VÄNNER!




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Klart att du får komma å fika, det vore ju jättekul!! Ska försöka spara en bulle eller två, annars får jag baka nya... :-D Ha en underbar jul & ett Gott nytt år, hoppas vi ses snart! Massa kramar

2008-12-23 @ 06:15:09
URL: http://maidens.blogg.se/
Postat av: TinaStina

Vilket mysigt barnpyssel! Jag tycker det är lite tråkigt att mina barn är så stora att de inte vill pyssla på det viset längre. Och vilken underbart söt liten lucia ni har!



Krya på dig nu och ha en riktigt God Jul!



Kramar

2008-12-23 @ 08:52:41
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0