En utmaning...

Idag (butiken är stängd på torsdagar) har jag kännt mig jättetrött och tro mig eller inte men jag gick upp kl 6 på kvällen. Gick upp en stund i o f vid 10 och skickade iväg några mejl men sen vad det sängen igen för hela slanten. Jag drabbas av en enorm trötthet då och då och det är riktigt jobbigt. Tack och lov lagade Magnus jättegodmat så jag behöver bara vila idag :)

Magnus och barnen målade ägg idag medan jag låg i sängen och läste 3 scraptidningar... sköööönt!!
Nästa vecka är det kurser i butiken, Scrapbooking för nybörjare på tisdag med Charlotta som kursledare och kortmakeri på torsdag med Ulwa som kursledare.

För ett tag sedan fick jag en utmaning av Cath
Man ska berätta 7 sanningar om sig själv... hm...  jag gör ett försök dårå!

1. Jag har egen kaffekopp både hemma och på jobbet som ingen får låna. Jag vill att den bara ska vara MIN!
2. Jag älskar att titta på läskiga filmer trots att jag blir jätterädd och vågar knappt borsta tänderna sen utan att titta om det inte är någon bakom mig!!!
3. Jag trivs bäst hemma så jag suktar inte efter resor.
4. Jag är extremt morgontrött!
5. Jag är värdelös på vintersporter fast jag har försökt med både längd och slalom. Mest längd.
6. Jag gillar inte slarvighet och kräver mycket både från mig och andra.
7. Jag älskar böcker av Björn Ranelid, han behärskar det skrivna språket som få andra!

så nu vet ni :)

Kommentarer
Postat av: gittan

Det är så skönt att ha en sovdag :)

jag samlar åxå på mig för lite sömn och sen tar jag igen det en hel dag, bara precis uppe för att uträtta vissa behov.

Klart du måste va trött efter allt med butiken. Antagligen mkt som hänt under kort tid.

Glad Påsk iaf !

2009-04-09 @ 21:54:21
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: gittan

Jag igen!

Du har nåt på min blog :)

2009-04-14 @ 07:14:54
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: gittan

Jag igen!

du har nåt på min blog :)

2009-04-14 @ 07:16:21
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: Tina

Vad skönt det låter med en hel dag i sängen, ja du är väl värt detta efter allt jobb du haft med att bygga upp affären. Skönt att höra att allt är ok iaf och jag hoppas att du haft en mysig påsk.

kram

2009-04-14 @ 13:21:07
URL: http://tinab.bloggspace.se/p/profil/
Postat av: Cath.

Å, så kul att läsa lite mer om dig...

Jag tycker så mycket om ditt kort här nedan... Du den där kanstansen, hrrrm, har du den hemma i butiken möjligtvis...? Blev lite kär i den nu...

Kram på dig!

2009-04-17 @ 23:07:06
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0