vi överlevde

helgens barnkalas ;)

Elvira var så förväntansfull och så glad och sprallig såd et är svårt att beskriva. Alla barn som ville fick klä ut sig till något och det kom en hel del prinsessor från när och fjärran, en indian och en farlig sjörövare. Tänk att det är så magiskt med barn och födelsedagar och julaftnar. Undrar NÄR genom åren spänningen försvinner och det börjar t o m bli jobbigt att fylla år?  Jag vet nte... men lite sorgligt är det att magin är borta.

Här är några bilder på vår egen prinsessa som fyllt 4 år, jag kan bara beklaga att bilden ble så dåliga










Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, de är roligt med kalas. De lutar åt att vi kommer ha ett prisesskalas nästa år, för min lilla tjej gillar fina klänningar. Där emot valde min stora tjej att ha sjörövarkalas, när hon fyllde fyra år förra sommaren. Alla ser henne som prissensa pga hennes korkskruvelockar, men icke sa nicke är hon det. Skennet bedrar .... hihi.

Ja, man kan fundera på när spänningen försvinner när det gäller födelsedagar o jul.

Ha de´ gott!

Kram Lena

2008-11-27 @ 10:16:18
URL: http://storasysterolillasyster.bloggspce.se
Postat av: Kamilla

ooo vilken liten tårtsmula :D vilka underbara bilder!

såg du att du fått en award hos mig?? Jag har haft så svårt att kommentera i din blogg tidigare, min dator måste ha haft nåt fel...

2008-11-27 @ 13:16:16
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Lillian

Hej Zornitsa

Jag vill önska er ett gott slut och ett Gott Nytt år.Jag hoppas att ni snart blir bättre från era förkylningar.

En sak som jag undrar över är vilken datum som är Elviras födelsedag?Så som de är nu så vet jag inte mer än ungefär och de känns konstigt.Jag vet inte om ni såg att jag firade henne i min blogg ändå fast jag inte visste,vet exakt datum.

Ha de bra många kramar till er från Lillian

2008-12-30 @ 19:08:12
URL: http://www.metrobloggen.se/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0